04 December, 2012

Hellige Natt



Petar Hristov Petrov, den bulgarske sjåføren på Tau som jeg omtalte i "Adeste Fidelis" var glad for å kunne synge en julehilsen til alle sine kolleger i Boreal Transport. La gjerne videoen fylle hele skjermen, og velg 1080 HD fra menyen om du har båndbredde til det. Da får du den beste opplevelsen.

Petar Hristov Petrov
sjåfør-, sikkerhets- og operatjenester
Hans gode ønsker gjelder deg, uansett hvem du er, for Petar er glad i alle mennesker, han handler med hjertet og jeg er glad jeg har møtt ham.

Jeg håper at du setter pris på vår hilsen, innspilt i Jørpeland kirke med hjelp av Geir Arve Helvik på flygel. En spesiell takk går til ham.

Ha en fredfylt jul - Riktig God Jul!

Jørpeland Kirke

2 comments:

  1. Jeg kom i umiddelbar julestemning!!!

    Takk Paul!

    God jul!

    ReplyDelete
  2. Fantastisk, takk til Petar og en riktig god og fredfull jul til alle som har bidratt i denne touren din Paul.
    Jeg følger med, med stor interesse. Takk Paul og god jul til deg også.

    ReplyDelete